دانلود نسخه جدید روبات EhemBuzz Anti Advertise v1.3 - ضد تبلیغ ، ضد فلود و..
nimbuzzkadeh nimbuzzkadeh

این روبات یعنی EhemBuzz Anti Advertise روباتی کاملا هوشمند و فوق العاده است.

در این نسخه خوشامد گویی در Pv ، دیتابیس ، فیلتر های جدید و.. اضافه شده است که روبات را بیسار فوق العاده کرده است.همچنین از نظر ظاهری تغییرات زیادی در این نرم افزار به وجود آموده است.

این روبات کاملا از روم شما حفاظت میکند و هیچ نیازی به برنامه ی دیگری ندارید. کاملا ضد فلود و هوشمند است هر فلود بیشتر از 5 ثانیه طول نمیکشد و آیدی های تبلیغاتی بلافاصله بن میشوند.

برای استفاده از این روبات به یک آیدی ممبر و یک ایدی ادمین نیاز دارید در قسمت Username member ایدی ممبر را قرار دهید و در کادر Username Admin یک آیدی که در روم ادمین است را همراه با پسورد قرار دهید.آیدی ممبر برای تشخیص آیدی های تبلیغاتی است.

کار با نرم افزار بسیار آسان میباشد. کافیست در هر قسمت در کادر ADD new ، پیام خوشامد گویی ، آیدی ریموتر ، فیلتر ها و ... را اضافه کنید و ADD را بزنید.و یا به صورت دستی وارد کنید.

تنظیمات خاصی برای آنتی فلود و آنتی تبلیغ وجود ندارد فقط کافیست آیدی ممبر و ادمین را وارد روم کنید و بقیه کار را به روبات بسپارید.

ویژگی خاصی که این روبات را از بقیه جدا میکند Multi بودن تمامی قسمت های آن است یعنی میتوانید روبات را وارد هر تعداد روم که خواستید کنید و همچنین هر تعداد پیام خوشامد گویی ، فیلتر و... که خواستید به ان اضافه کنید.

همچنین این روبات بینظیر دارای ریموتر نیز میباشد که به شما این امکان را میدهد که از راه دور روبات را کنترل کنید. در این قسمت میتوانید هر تعداد آیدی که خواستید برای اینکه بوت از آن ها دستور بگیرد قرار دهید.

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

- کاملا هوشمد

- ضد فلود و ضد تبلیغ به صورت خودکار

- دارای انواع فیلتر مسیج

- خوشامد گویی در روم و پی وی

- دارای ریموتر (کنترل تز راه دور)

- وارد کردن بوت به هر تعداد روم که مایل بودید و Multi بودن تمامی قسمت ها

- بروز رسانی خودکار

- save کردن اطلاعات

و...

نکته: دستورات کنترل از راه دور (Remoter) را میتوانید با نوشتن  Help/1 ,  Help/2 ... Help/5  یا Help/pv در روم ببینید. در واقع بوت با نوشتن این کلمات در روم دستورات استفاده را نشان میدهد.

 


 

دانلود از لینک 1   دانلود از لینک 2

رمز فايل فشرده:  www.nimimob.blogfa.com

حجم فايل: 360 کيلو بايت

لينک اسکن نرم افزار با 22 آنتي ويروس برتر

منبع: نيمي موب

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: